BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 27, 2010

惊讶的表白

你跟我说你爱我~
妳跟我说你爱我~

今天你们都这么向我表白,
我吓到了...
真的好突然好突然...
我完全没有预料到事情竟然会是这样,
怎么办?
我真的是一无所措了!

你们俩我都拒绝了...
不是我对你们没有感觉,
而是我有我的原因...
其实我仍然放不下他,
我跟他那么多年了,
不是一瞬间可以说放就放的... T.T

你~
我对你是有感觉啦...
但只是比好感多一点点,
没想到原来你对我的爱有那么深...
有缘的话,
我们还是会有机会的...

妳~
对不起,
其实我一直以来都把你当成是我的‘哥哥’对待,
从未想过你会... ... ... ...

你&妳~
我想向你们说对不起...
现在你们都知道我拒绝你们的原因了吧?
希望你们会明白、谅解我...
谢谢你们一直以来都那么爱我,
那么支持我!

8 comments:

Ah Bee said...

wa....congratz...so many ppl love u...

Yii Ann said...

congratz??
shud i say thanks?? >.<
well, u also got many ppl love u..
u duno oni...

Ah Bee said...

me? no la...u geng den me la..if gt oso no use la..coz i dno ma..nt same wv u..they gt the brave to tell u leh....u shud proud...

Yii Ann said...

aiyoh~ i m nt geng lar..
if u really wan me to admit myself geng, then u also geng lar...
ermm... mayb actually they quite obvious but u din realise so u duno?
or u noe but din accept oo? =p

siew foong said...

happy for u...=)
but just do wat u wanna do la...
i tink they vil understand de...=)

Yii Ann said...

thanks oo! ^^
i will de ler... =)
hope they also und ler...

Ah Bee said...

who r they???

Yii Ann said...

who are they i duno lar.. but u can sendiri observe lor.. i m sure there are... =)